امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

گاو صندوق دیپلمات 080TFL
نویسنده : محمد حاجیلو تاریخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396

از طرف این شرکت کره ای به عنوان صندوق اداره و خانه معرفی شده است. در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده است و پایه هایی زیر صندوق تعبیه شده که 60 میلیمتر ارتفاع آن است. ارتفاع گاو صندوق به 876 میلیمتر می رسد. 122 کیلوگرم وزن دارد و ظرفیت آن 84 لیتر است. یک قفسه و یک سینی فضای داخلی صندوق را تقسیم بندی کرده است. کلاس حریق آن 90 است. یعنی یک ساعت و نیم می تواند در آتش باشد و آسیبی به محتویات داخل گاو صندوق نرسد. به همین منظور گاو صندوق لمسی دیپلمات دارای گواهینامه SP از موسسه تحقیقاتی ملی آزمایش حریق سوئد است. مجهز به قفل TFL یا لمسی که توانایی تشخیص اثر انگشت را دارد. کد گذاری گاو صندوق های دیپلمات با سیستم تشخیص اثر انگشت، امنیت آن ها را دوچندان کرده است و این امر باعث اعتماد و اطمینان خریدار به محصول خواهد شد. ساخته شدن گاو صندوق های دیپلمات از ورقه های فولادی و گالوانیزه نه تنها دوام آنها را تضمین می کند، بلکه صندوق ضد زنگ و می شود و تاثیرپذیری از دمای محیط به صفر می رسد.

شماره تماس : 66919621-021

مزایا :

- کلاس حریق 90
- مجهز به قفل TFL
- جا دار
- محکم و ضد زنگ
 


گاو صندوق دیپلمات BF070TFL
نویسنده : محمد حاجیلو تاریخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396

 نوع لمسی و دارای حسگر تشخیص اثر انگشت این مدل است. چنین قفلی بر روی گاو صندوقی که یک صندوق دیگر با قفلی دیجیتالی در دورن خود دارد، این مدل را تبدیل به زرهی غیر قابل نفوذ در برابر هر گونه خطر یا آسیب یا سرقت می کند. جنس به کار رفته در ساخت بدنه آن از فولاد گاولوانیزه است که باعث ضد زنگ شدن گاو صندوق می شود. قفل TFL تعبیه شده روی این صندوق علاوه بر محل تعبیه شده برای انگشت و کدگذاری و باز و بسته کردن صندوق، دارای نمایشگر اعداد FND و نمایشگر ضعیف شدن باطری نیز هست. در کنار قفل، اهرمی برای سهولت در باز و بسته شدن در قرار داده شده است.  ارتفاع گاو صندوق لمسی BF070TFL برابر با 695 میلیمتر است. وزن آن به 111 کیلوگرم می رسد و 64 لیتر هم ظرفیت آن است. یک سینی دارد و بدون قفسه است. کلاس حریق این مدل 90 است و یک و ساعت و نیم نگهداری از محتویات صندوق در در آتش از توانایی های چشم گیر گاو صندوق ضد حریق دیپلمات است.

مزایا :

- قفل TFL
- کلاس حریق 90
- وجود یک صندوق فولادی کوچک در درون گاو صندوق همراه با قفل دیجیتالی



گاو صندوق دیپلمات مدل 119TFLWR
نویسنده : محمد حاجیلو تاریخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396

در دسته گاو صندوق های خانگی شرکت دیپلمات (Diplomat) قرار می گیرد. این گاو صندوق لمسی قادر به تشخیص اثر انگشت فرد و کدگذاری گاو صندوق بر اساس آن است. گاو صندوق دیجیتالی دیپلمات ارتفاعی برابر با 360 میلیمتر دارد و صندوق بلندی نیست. وزن آن 31 کیلوگرم و گنجایشش 19 لیتر است. قفسه ندارد و یک سینی داخل آن تعبیه شده است. کلاس حریق گاو صندوق لمسی 119TFLWR عدد 60 است. یعنی یک ساعت استقامت در آتش و محافظت کامل از محتویات گاو صندوق. این گاو صندوق دارای گواهینامه SP از موسسه ملی تحقیقاتی سوئد برای آزمایش حریق است. قفل TFL داری دکمه های لمسی، محل قرار گرفتن انگشت کاربر برای تشخیص، نمایشگر اعداد (FND) و نمایشگری برای ضعیف بودن مقدار باطری است. رنگ بندی گاو صندوق دیپلمات به دو رنگ مشکی و سفید محدود می شود. 

مزایا :

- قفل TFL
- کلاس حریق 60
- بدنه محکم برای استفاده خانگی
شماره تماس : 6123-021
 


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.