امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

سیف باکس ایگل مدل YES-M020
نویسنده : محمد حاجیلو تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1396

شرکت ایگل (Eagle) واقع در کشور کره جنوبی، بیش از 45 سال است که در زمینه تولید گاو صندوق فعالیت می کند و توانسته با درآمیختن طراحی های بی نظیر و چشم نواز و فراهم کردن امنیت کامل برای گاو صندوق های خود به برندی درجه یکی در سطح بین المللی مبدل شود. سیف باکس ایگل (Eagle) مدل YES-M020 که از جمله کوچکترین محصولات این شرکت است با 37 کیلوگرم وزن و طراحی که از مدل YES وام گرفته، مناسب برای استفاده در خانه یا اداره است. قفل آن در مرکز در یسف باکس جا گرفته است و لولاها از بدنه بیرون زده اند. با این حال وقتی در بسته شود، یکدستی خوبی در بدنه مشاهده می شود. با اینکه این مدل جزو انواع کوچک و خانگی محسوب می شود اما شرکت ایگل مقاومت یک ساعته در دمای 945 درجه سانتیگراد را برای آن فراهم کرده است. این میزان استحکام در برابر حرارت و آتش برای YES-M020 مزیتی بسیار بزرگ محسوب می شود. البته همچون دیگر صندوق های شرکت کره ای این مدل نیز گواهینامه های متعددی از سازمان ها و نهادهای مختلف در سطح دنیا برای آزمایش حریق دارد و از این بابت همرده دیگر محصولات ایگل شناخته می شود.
قفل سیف باکس YES-M020 کیبوردی است و می تواند تا 6 رقم کد بپذیرد. البته قابلیت دو کاربره برای آن فراهم است و دو نفر می توانند با داشتن دو رمز جداگانه به سیف باکس ایگل دسترسی داشته باشند. از آنجایی که وزن سیف باکس پایین است و امکان جابجا کردن آن وجود دارد، امکان اتصال آن به زمین به وسیله رول بولت وجود دارد. آژیر ضد سرقت با توان تولید 120 دسیبل صدا بر روی آن تعبیه شده است و به ضربه و لرزش حساسیت دارد. 120 دسیبل صدا برابر است با صدای بوق ماشین در فاصله یک متری. قابلیت های دیگری هم برای امن تر کردن این سیف باکس در نظر گرفته شده است. من جمله مخفی کردن اعداد هنگام وارد کردن رمز؛ یا عملکرد قفل کودک برای جلوگیری از دسترسی همگانی به سیف باکس. برق صفحه کلید از طریق باطری تامین می شود. کشویی کوچک در درون محفظه جاسازی شده است تا اقلام و اجناس کوچکتر در درون آن جا داده شوند. یک طبقه هم فضای داخلی سیف باکس را تقسیم بندی کرده است. سیف باکس ضد حریق و نسوز YES-M020 می تواند به عنوان گزینه ای شایسته برای خانه شما مطرح باشد.


<%= Title %>

 



گاو صندوق دیپلمات S500 ISTELA
نویسنده : محمد حاجیلو تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1396

 به سبب تجربه ای که طی 35 سال (از سال 1982) کسب کرده است، توانسته ماهیت گاو صندوق های تولیدی خود را از وسیله ای صرفا کارکردی، به محصولی دکوراتیو که در چیدمان اداره یا شرکت یا خانه نقش بازی می کند، تغییر دهد. این نگرش مثبت که ناشی از قریحه و ذوق این شرکت کره ای است، نشان از اهمیت تولید گاو صندوق هایی برتر و بی نقص و بی رقیب در بازار رقابتی جهان دارد. گاو صندوق دیپلمات مدل Istella نمونه ای از تلاش های کره ای ها در این زمینه است.
این گاو صندوق که ظاهر چشم نواز و ستاره های ریز نقش شده بر درش، کیفیت نگاه سازندگان را می رساند، نه تنها در ظاهر گاو صندوقی شیک به نظر می آید، بلکه از نظر امنیت و دوام و استانداردهای تولیدی نیز در سطوحی بالا قرار می گیرد. اولین شاخصه تحسین برانگیز این مدل، نمایشگر لمسی و پنهان شده بر روی در گاو صندوق دیپلمات است. با لمس کردن لوگوی دیپلمات، نمایشگر روشن می شود و بلافاصله به کیفیت ساخت آن پی میبرید. اعداد وارد کردن رمز به صورت افقی و به شیوه ای نوین در بالاترین قسمت در جا گرفته اند. قفل گاو صندوق Istella دارای ویژگی دو قفلی و چند قفلی است و می توان عملکرد آن را برای امنیت بیشتر از کار انداخت.
در گاو صندوق را که باز کنید، بر روی در آویزی برای کلید دارد و هشداردهنده نیز در کنار آن دیده می شود. در به چراغ LED مجهز شده است تا به هنگام شب بتوان درون گاو صندوق دیپلمات را به شکل واضح دید. S500 Istella دو قفسه و یک سینی دارد که می توان هر دو را به دلخواه تنظیم کرد. ظرفیت آن به 36 لیتر می رسد و وزنش 60 کیلوگرم است. این گاو صندوق کره ای به قفل موتوری مجهز است. این قفل در صورت نیمه باز بودن در، به صورت خودکار در را می بندد و قفل می کند تا اگر بستن در از یاد کاربر رفت، خطری اسناد و اشیاء او را تهدید نکند. گاو صندوق S500 Istella به سیستم دو هشداری مجهز است و آژیری دارد که 110 دسیبل صدا تولید می کند و به هنگامی که بدنه گاو صندوق در حال آسیب دیدن باشد یا زاویه قرار گرفتنش تا 45 درجه تغییر کند، آژیر به صدا در خواهد آمد. گاو صندوق دیپلمات مدل Istella ضد آتش و حرارت است و نسوز به شمار می آید. مقاومت این صندوق در دمای 1000 درجه سانتی گراد، 1 ساعت است. بنا بر این حتا در چنین دمای ذوب کننده ای هم، اسناد و اجناس شما آسیبی نخواهد دید. گواهی نامه SP از موسسه فناوری حریق سوئد برای همین منظور به گاو صندوق دیپلمات مدل Istella اعطا شده است. بدون شکل این محصول کره ای، ارزش هزینه کردن را به منظور حفظ اقلام با ارزش شما دارد و می تواند حافظی پر قدرت و زیبا برای شما و زندگی شما باشد.

شماره تماس : 66087260-021
<%= Title %>

 




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.